Alla inlägg under december 2008

Av miss Sexy - 3 december 2008 09:48

 Åhh nu när jag skriver detta är jag allt lite öm i musen hihi. Jag drömde om sex och vaknade såklart djävligt sugen,so what to do hah

Jag har väldigt känsliga bröstvårtor och bara äääälskar när Mr Bond slickar och suger på dom. Nu va ju inte han här så jag fick pilla på dom själv och det gjorde jag,pilla dom riktigt hårda *LF* och kåtare och kåtare blev jag

så Mr stav åkte fram som en hjälpande hand hihi.


Jag älskar att retas med mig själv också, så när jag är riktigt nära så slutar jag och håller på ett tag tills jag bara inte står ut längre och lika nu på morgonen då. OJ vad jag kom och låg och småröck i hela kroppen av dessa sköna orgasmer. Jag vill ha en till och det IDAG så senare ska jag in på redtube och titta lite på nån söt flicka som slickar lite fitta. Sånt gör mig så galet kåt det och trekanter. Nån söt kille som 2 flickor tar hand om


Visst är det väl härligt ?? Men Mr bond träffar jag ikväll och jag lovar då ska det bli åka av ;)


Pözz

Ovido - Quiz & Flashcards