Alla inlägg under oktober 2009

Av miss Sexy - 30 oktober 2009 14:58


Nice & dirty


Trevlig helg

Av miss Sexy - 28 oktober 2009 12:21

Tjenixen kåtisar


Ja nu har fröken hittat hit igen, och vart på besök i spanien med *blink*. Ni skulle ha sett mitt hotell WOW det va lyxigt så det förslår. På lilla mallis lixom *s*. men NÅTT har hänt med min loverboy kan jag medela för vi hade sex första natten där nere så va det BÄSTA fucking oralsex jag fåt NÅNSIN. vad har hänt med honom ? Ohhh så han retade min lilla klitta till bristninsggränsen flera gånger och när jag verkligen kom- Ja jag får hoppas att jag inte skrämde grannarna Flört. Han måste ha tränat eller nått den lila spjuvern eller vad tror ni ?

Vädret va bättre än vi trodde det skulle bli med, och jag ville verkligen inte åka hem.


Sex i solen är bättre än sexet hemma Tungan ute. Och nu är man ju ensam hemma och har han typ 60 mil bort :( inget annat att göra än att roa min lilla fitta på egen hand då


 tills vi ses igen -Adios

Ovido - Quiz & Flashcards