Alla inlägg under februari 2009

Av miss Sexy - 16 februari 2009 08:01


SOORY SORRY SOOORRYY.. att jag inte uppdaterat bloggen mera än jag lovade,men faktum är att denna bloggen ligger sist i prioriteringslistan

så jag vet inte om den kommer att överleva eller inte ,men jag får väl skriva lite då och då. Synd egentligen för jag har så mky juicy jag skulle kunna skriva om , men men


Att drömma sexdrömmar är alltid lika mysigt eller hur ? .

Inatt så vet jag att jag drömde en men jag kan inte komma ihåg vad den handlade om utan det enda jag minns är att jag vaknade med den där härliga känslan i hela kroppen och pirr i musen. Jag brukar vakna av att jag kommer ibland men sådan tur hade jag inte den här gången. Hade jag haft någon med mig i sängen så skulle jag nog ha haft svårt att hålla fingrarna ifrån honom! Morgonsex är egentligen ganska mysigt. speciellt på helgerna då man har tid på sig


men det händer att jag vaknar ibland då jag har mr Bond bredvid mig och jag puttar honom försiktigt på rygg ( om han inte redan ligger på rygg vill säga )  och tar mig en härlig ridtur hihi.. han har då aldrig klagat över att bli väckt ;)


Det här helgen har jag inte fått någon kuk :( knappt haft fingrarna i musen

men det ska det bli ändring på ;)


Hoppas ni haft en bra valentine dag med mycket härlig sex



Puss

Ovido - Quiz & Flashcards