Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Jag drömde mig bort..

Av miss Sexy - 10 juni 2010 11:13

Jag kom aldrig till min älsking igår som jag hade tänkt pga att mitt bredand va tvungen bli fucked up preciis då jag skulle boka tåget, då POFF bredbandet lägger av och är borta över 1 timme.. där satt jag och upprepade mig " fuck fuck fuck"

Jag vart sååå sur för jag hade packat ner mina sexiga kläder etc och min fantasi va det heller inget fel på haha. Ja ja jag kan ju faktikst åka nästa vecka med.



Istället fick jag följa med en killkompis som skulle köpa en pryl i hundiksvall och det ligger ju nån timmes bilkörning från där jag bor, men när vi kom fram och jag såg den killen som skulle sälja pryler.. mina ögon höll på poppa ut som dom gör ibland på en tecknad film. för SHIT i helvete vad den killen va snygg.

Det va nästan så trosorna höll på klättra av helt av sig själv haha.

Dom där sexiga norrlänningarna säger jag .Lätt solbränd,Mörkt kort hår och verkligen klarblåa ögon och ett kritvitt smile som fick hjärtat att göra tripelvolter.


Vi satt oss och fikade med dom- jo han hade tjej och dom väntade barn.

trots det så satt jag där å bara tittade på honom och klädde av honom med blicken. Det av läänge sen jag blev fuktig av att bara SE en snygg man sådär och mit hjärta slog så hårt,så hårt. åhh åhh så snygg han va den rackarn och det va nästan så jag tänkte förföra min killkompis på vägen tillbaka bara för att lugna ner min djuriska lustar ha ha ha . han är ju inte direkt ful han heller och bilder har jag fått på hans nerdre region sen tidigare hehe


Jo nog märks det att det är sommar allt ;)



 
 
sexiga kläder

sexiga kläder

23 juni 2010 23:45

Hej Vill tipsa er om den nya bloggen om sexiga-klader.se , Inom kort kommer det att finnas tävlingar med fina priser att vinna.. Börja följa den nu.
Du får även tipsa andra om den. /Rickard

http://www.sexiga-klader.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miss Sexy - 24 december 2010 13:15


                    MERRY CHISTMAS FROM SEXY SANTA !! Hoppas ni alla får en kåt och trevlig julafton & helg jag har Mr Bond hos mig och om dom kommande nätterna blir lika intressant så inatt- Ja då får jag en trevlig jul    ...

Av miss Sexy - 7 december 2010 09:24

Denna fjäril kommer att förgylla din dag ...!!!   Lilla vän, idag tänkte jag på dig ... och vill göra dig glad ... njut     Oavsett om din dag var bra eller dålig, hon kommer att muntra upp dig lite.   Ähhhhhhh, skit i fjärilen !! ...

Av miss Sexy - 26 november 2010 00:17

    Så många tycker det är okej med sex på första dejten   1. Gävleborg och Gotland 50 procent 2. Örebro 44 procent 3. Dalarna 35 procent 4. Östergötland 32 procent 5. Norrbotten 27 procent   vad tycker DU ?? Hoppar du i säng på ...

Av miss Sexy - 15 november 2010 12:41

Ni måste verkligen ursäka mig , men jag har huvudet fyll av så mycket annat ( jorå sex finns där med ;) ) att jag helt enkelt inte hinner med bloggen.Egentligen har jag såå mycket jag skulle vilja skriva och berätta.Men får ta det en annan gång   ...

Av miss Sexy - 21 oktober 2010 15:10

    Man kan läsa om hur män tänker i div tidningar med jämna mellanrum, men nu tänkte jag ställa den frågan själv här i min blogg till er MÄN så ös på, helt anonymt dessutom ( om ni vill ) så hur tänker ni om sex ? spelar åldern någon roll ? må...

Ovido - Quiz & Flashcards