Alla inlägg under maj 2009

Av miss Sexy - 15 maj 2009 20:32






                           











Av miss Sexy - 13 maj 2009 10:30

 ha ha ha

Av miss Sexy - 12 maj 2009 11:51

         


Ja det är väl en Jevla tur att vi inte får se Simpsons såhär på Tv *LOL* eller det kanske skulle vara bra lördagsunderhållning ;)

Av miss Sexy - 12 maj 2009 11:16

 Jag har stött på ett problem, ett STORT problem !!

Det är nämligen så att jag och Mr Bond har haft problem i relationen och legat lite på sparlåga men nu har vi pratat ut och han har sagt att han inte kan ge mig vad jag vill ha och vill jag behålla honom så  får jag acceptera detta !

 men KAN jag det ?

Jag vill ha mera i sängen än vanligt vaniljsex, sånt funkar ibland kan jag tycka. Han bad mig ha tålamod med honom för så länge som ett år sen - fatta ETT ÅR SEN och jag har tålmodigt väntat.

Och visst har han försökt det har han , men inte alls till den nivån jag velat önska. jag kan sätta på mig sexiga underkläder och förväntar mig då nån liten komentar men ofta uteblir dom och jag blir ledsen.Har killar problem med att ge lite feedback ?


så vad gör jag ? Lever vidare med denna man och har mina önskemål gömda nånstans . Risken är väl att man söker sig till nått annat spännande i hemlighet och det va ju det jag hade önskat att jag slapp nu för sånt suger musten ur en - ha hemligheter . är det nån av mina läsare här som lever så med en man/kvinna ?? och hur funkar det isf

Han har andra väldigt bra sidor bra många män saknar ska tilläggas och är otroligt snäll & omtänksam


Ähh jag kör en omröstning så får jag se hur ni alla tycker - SÅ TYCK TILL NU !!

Av miss Sexy - 7 maj 2009 17:29


 vart på en resa med Mr bond till frankrike *himmlar med ögonen* sex funkar alldeles utmärkt där oxå ;) .Men visst hade det vart härligt med två kukar istället för bara en,men drömma kan man ju

Ovido - Quiz & Flashcards