Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Se hit och jag förgyller din dag

Av miss Sexy - 7 december 2010 09:24

Denna fjäril kommer att förgylla din dag ...!!!


Lilla vän, idag tänkte jag på dig ...
och vill göra dig glad ... njut


 

Oavsett om din dag var bra eller dålig,
hon kommer att muntra upp dig lite.

 

Ähhhhhhh, skit i fjärilen !!

Det här blir man gladare av.....

 

...kände du nu hur ditt ansikte förändrades?!!

                                               ENJOY !!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miss Sexy - 24 december 2010 13:15


                    MERRY CHISTMAS FROM SEXY SANTA !! Hoppas ni alla får en kåt och trevlig julafton & helg jag har Mr Bond hos mig och om dom kommande nätterna blir lika intressant så inatt- Ja då får jag en trevlig jul    ...

Av miss Sexy - 26 november 2010 00:17

    Så många tycker det är okej med sex på första dejten   1. Gävleborg och Gotland 50 procent 2. Örebro 44 procent 3. Dalarna 35 procent 4. Östergötland 32 procent 5. Norrbotten 27 procent   vad tycker DU ?? Hoppar du i säng på ...

Av miss Sexy - 15 november 2010 12:41

Ni måste verkligen ursäka mig , men jag har huvudet fyll av så mycket annat ( jorå sex finns där med ;) ) att jag helt enkelt inte hinner med bloggen.Egentligen har jag såå mycket jag skulle vilja skriva och berätta.Men får ta det en annan gång   ...

Av miss Sexy - 21 oktober 2010 15:10

    Man kan läsa om hur män tänker i div tidningar med jämna mellanrum, men nu tänkte jag ställa den frågan själv här i min blogg till er MÄN så ös på, helt anonymt dessutom ( om ni vill ) så hur tänker ni om sex ? spelar åldern någon roll ? må...

Av miss Sexy - 4 oktober 2010 22:24

Ja hörrni , nu hände samma skit igen som jag skrev om i förra inlägget ( ni vet det i Aug   ) Att det va länge sedan jag bloggade och att jag skulle skärpa mig. Jo tjena *s* jag märker det . men jag antar att ni vill veta om jag gjort nått riktigt ...

Ovido - Quiz & Flashcards