Alla inlägg under mars 2009

Av miss Sexy - 29 mars 2009 18:52


Åhh en sån härlig fantasi jag har.jag skulle nämligen vilja leka med två sköna kukar samtidigt *mums*.Tänk att få sitta mellan dem och runka dem båda,eller suga först den ena och sen den andra.Kanske suga den ena medans den andra knullar min våta fitta.För det kan jag ju säga att VÅT lär den ju vara.shit asså blir ju våt av bara tanken. my god.


Inte så dum tanke att ha en till tjej med heller. kan gärna slicka hennes bröstvårtor hårda och stoppa et finger i hennes fitta. Oja *LER FINURLIGT*


Nää nu lär jag sluta innan jag får kåtslag här . fniss

Av miss Sexy - 28 mars 2009 11:14

Detta bjuder jag på idag, den bruden är grym eller vad tycker ni ?

Av miss Sexy - 6 mars 2009 19:09

Av miss Sexy - 6 mars 2009 19:01

ha ha ha -garva halft ihjäl mig

Ovido - Quiz & Flashcards