Alla inlägg under februari 2010

Av miss Sexy - 18 februari 2010 15:41

När en man talat snusk så är det sexuella trakasserier.När en kvinna talatr snusk så är det 19 kr i minuten   


---------------------------------------------------------------------

Vad är det för skillnad på "mod" och "stake " ?

Mod är att komma hen efter en tur på krogen med polarna, bli anfallen av frun med en kvast och då våga säga

-ska du städa eller ta en tur med kvasten


Stake däremot är att spritstinkande komma hem sent från krogen med parfymdoft och läppstift på kragen , daska frun i baken och säga

- ja då va det din tur för en omgång då !




he he


 

Av miss Sexy - 17 februari 2010 18:36

Usch och fy för denna vinter.Rena rama sexdödaren är den :( jag har åkt på den ena förkylningen efter den andra och då är man ju så lagomt sugen.Nä jag längtar efter Våren, det är verkligen min tid på året det. Och för att inte tala om LUSTEN he he

Fan jag kan bli hur jävla kåt som helst.Kan bara titta på alla läckra karlar som vaknar till liv efter vinterns dvala och ha fantasier om dem.Nä min fantasi är det minsamm inte nå fel på inte.


Hade föressten en urläcker dröm häromnatten som inte släpper mitt minne

Vill ni höra den ? Tror jag det , men skyll er själva då för den är HET  


Drömde att jag låg i min säng när 2 av mina snygga killkompisar plötsligt kom in till mig, den ena började smeka mig på kinden och den andra bara log och började dra av mig täcket och smeka mina bröst.Rätt som det va hade jag en kuk i vardera hand och börja smeka å runka till en bröjan innan jag övergick till att smaka på dom,Åhh det va så läcker dröm. fittslickad och knullad blev jag och jag vaknade av den där förbannade telefonen. ÅHHHH så irriterad jag blev då men jag kan ju berätta att jag va ju våt som en jävla trasa och dt tog inte lång stund innna fingrarna va där nere och pillade hihi


Jag upplever gärna den drömmen IRL   .Snart åker jag föressten Till Usa och Orlando i Florida.Snacka om att spana snygga boys hehe


 

Ovido - Quiz & Flashcards