Direktlänk till inlägg 20 juli 2010

1a klassens skitstövel

Av miss Sexy - 20 juli 2010 23:12

Thomas mitt ex visade sig vara en 1a klassens skitstövel för när han gick på morgon efter det hände så hade jag känslan att jag inte kommer att få se honom igen!

Och mycket riktigt för när jag sms fick jag knappt svar och när jag föreslog att vi skulle ses så va han upptagen.. Grejjen är att han träffade ingen sa han , utan ville vara själv men heeelt plötsligt igår hade han vart hos en kompis och där va det en tjej han träffade för 1a gången.

Henne skulle han satsa på sa han för dom hade snackat :-s VA !!

Man träffar väl inte nån EN gång och bara PANG boom blir ihop?!


Massa lurt med den grabben minsann :-s  och det finns mkt att spekulera i  och det har jag gjort med, men jag orkar inte skriva ner allt här.Fast nog tror jag att han hade känslor för mig  men eftersom jag sa att jag inte ville ha han eller nån, så va nog detta ett sätt att skydda sig på tror jag

För han skrev Bla att han hade velat att vi blev KK's om han inte träffat henne !


Men antigen hade han redan henne och ville ge mig en chans, men när jag inte föll honom i smaken i sängen så " dumpa" han mig helt rått


Ja ja det hela slutade med att jag bad honom dra dit pepparn växer och önskade honom lycka till med sitt patetiska liv. Tror han är sexmissbrukare faktikst för det är bara sex sex sex i huvet på han.


Men nu har jag pratat med Mr Bond om detta så han vet precis och det är skönt. Jag va välkommen hem till Mr Bond och jag åker på Torsdag. Sen ska vi se PINK på ullevi och dra till Öland veckan efter. Ni kan ju tro att vi ska pippa överallt där vi kommer åt, så ser ni en buske som rör på sig lite väl mkt så kan det vara vi hihi ;)


Puss i ljumsken och godnatt !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miss Sexy - 24 december 2010 13:15


                    MERRY CHISTMAS FROM SEXY SANTA !! Hoppas ni alla får en kåt och trevlig julafton & helg jag har Mr Bond hos mig och om dom kommande nätterna blir lika intressant så inatt- Ja då får jag en trevlig jul    ...

Av miss Sexy - 7 december 2010 09:24

Denna fjäril kommer att förgylla din dag ...!!!   Lilla vän, idag tänkte jag på dig ... och vill göra dig glad ... njut     Oavsett om din dag var bra eller dålig, hon kommer att muntra upp dig lite.   Ähhhhhhh, skit i fjärilen !! ...

Av miss Sexy - 26 november 2010 00:17

    Så många tycker det är okej med sex på första dejten   1. Gävleborg och Gotland 50 procent 2. Örebro 44 procent 3. Dalarna 35 procent 4. Östergötland 32 procent 5. Norrbotten 27 procent   vad tycker DU ?? Hoppar du i säng på ...

Av miss Sexy - 15 november 2010 12:41

Ni måste verkligen ursäka mig , men jag har huvudet fyll av så mycket annat ( jorå sex finns där med ;) ) att jag helt enkelt inte hinner med bloggen.Egentligen har jag såå mycket jag skulle vilja skriva och berätta.Men får ta det en annan gång   ...

Av miss Sexy - 21 oktober 2010 15:10

    Man kan läsa om hur män tänker i div tidningar med jämna mellanrum, men nu tänkte jag ställa den frågan själv här i min blogg till er MÄN så ös på, helt anonymt dessutom ( om ni vill ) så hur tänker ni om sex ? spelar åldern någon roll ? må...

Ovido - Quiz & Flashcards