Alla inlägg under januari 2009

Av miss Sexy - 9 januari 2009 14:10

Gammalt hedeligt klipp från den gamla filmen fäbodjäntan

Av miss Sexy - 9 januari 2009 13:54

Hej på er


Länge sen jag loggade in här och skrev nått men jag har bara inte haft varken tid eller lust även om jkag fått mkt sex & kuk och haft att skriva om ;) he he

Men jag ska försöka skärpa mig tänkte jag.Kan ju börja med att berätta att jag är hos Mr bond just nu och idag då han stack till jobbet så slog jag på redtube och sen dröjde det inte länge förs mina fingrar va i fittan och grävde hihi. Vi va ut igår mr bond och jag och när vi kom hem så blev det bara en snabbis då det av sent och mr bond skulle upp till jobbet idag


Men ikväll då jäääklar säger jag. Jag ska raka musen min len och fin hihi och riktigt våt & kåt ska jag bli med så det så. Å jag ska suga kuk, jag ska riktigt reta honom för han blir helt galen då jag gör det. Han har en stake av lagom stl, munstl lixom hihi


Hur blir din kväll sötis ??



Ovido - Quiz & Flashcards