Alla inlägg under november 2010

Av miss Sexy - 26 november 2010 00:17



Så många tycker det är okej med sex på första dejten


1. Gävleborg och Gotland 50 procent

2. Örebro 44 procent

3. Dalarna 35 procent

4. Östergötland 32 procent

5. Norrbotten 27 procent


vad tycker DU ?? Hoppar du i säng på första dejten ?

Kom igen nu --ärlighet   

Av miss Sexy - 15 november 2010 12:41

Ni måste verkligen ursäka mig , men jag har huvudet fyll av så mycket annat ( jorå sex finns där med ;) ) att jag helt enkelt inte hinner med bloggen.Egentligen har jag såå mycket jag skulle vilja skriva och berätta.Men får ta det en annan gång


MEN jag kan säga såhär.. handla INTE utav sexia.se för då kan ni känna er ganska så lurade   Fy så mr Bond har tjaffsat med dom utan att få det beställda

Nä det finns bättre ställen att handla sköna prylar ifrån   

Ovido - Quiz & Flashcards