Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Våt midsommarghelg

Av miss Sexy - 28 juni 2010 22:35

Ojojoj så våt och vild midsommarhelg jag haft " ler finurligt". Jag har haft Mr Bond hos mig sen i torsdags kväll och då va det läänge sen vi sågs sist , så ni kan ju tänka er att det inte dröjde länge förs kläderna rök. Gud va han slickar gudomligt denna karl, heeelt otroligt   och jag har aldrig älskat att suga någon så mycket som jag gör med honom.Midsommarafton va en enda lång tesaer dag, då vi gick och hetsade upp varandra hela tiden så fort vi fick chansen.Hade picknick med en massa gott att äta, men då hade jag min fam med mig så då får man vara snäll hehe

Men man kan ju sära på benen då och då och "råka" visa lilla trosan fniss eller då ta foten eller handen och smeka fort över bulan   .På kvällen gick vi på fest hos goda vänner inte så långt ifrån där vi eller rättare sagt JAG bor. Så på morgonkvisten då vi kom hem fick minsann grannarna veta att jag va hemma igen hehe.

- Nää njuta ska man inte göra tyst inte och grannarna kan ju alltid köpa öronproppar   

Idag åkte han tyvärr hem igen mr bond så back på mastubating igen dårå antar jag   men ni kan ju lita på att vi tog en jäkla omgång innan han åkte.


MEN jag börjar bli så jäkla sugen på 2 kukar samtidigt i sängen hmm- hur ska jag fixa till det då ??


Nu är det iaf dags att sluta blogga och krypa ner i sängen snart


Tjing tjing kära kåta läsare


Hoppas ni hade en förträfflig midsommarafton


 

 
 
Ingen bild

Maria L

1 juli 2010 08:35

Verkar som vi båda haft en lika kåt och härlig helg ;)
Mer av sånt eller hur ?
Trevlig blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miss Sexy - 24 december 2010 13:15


                    MERRY CHISTMAS FROM SEXY SANTA !! Hoppas ni alla får en kåt och trevlig julafton & helg jag har Mr Bond hos mig och om dom kommande nätterna blir lika intressant så inatt- Ja då får jag en trevlig jul    ...

Av miss Sexy - 7 december 2010 09:24

Denna fjäril kommer att förgylla din dag ...!!!   Lilla vän, idag tänkte jag på dig ... och vill göra dig glad ... njut     Oavsett om din dag var bra eller dålig, hon kommer att muntra upp dig lite.   Ähhhhhhh, skit i fjärilen !! ...

Av miss Sexy - 26 november 2010 00:17

    Så många tycker det är okej med sex på första dejten   1. Gävleborg och Gotland 50 procent 2. Örebro 44 procent 3. Dalarna 35 procent 4. Östergötland 32 procent 5. Norrbotten 27 procent   vad tycker DU ?? Hoppar du i säng på ...

Av miss Sexy - 15 november 2010 12:41

Ni måste verkligen ursäka mig , men jag har huvudet fyll av så mycket annat ( jorå sex finns där med ;) ) att jag helt enkelt inte hinner med bloggen.Egentligen har jag såå mycket jag skulle vilja skriva och berätta.Men får ta det en annan gång   ...

Av miss Sexy - 21 oktober 2010 15:10

    Man kan läsa om hur män tänker i div tidningar med jämna mellanrum, men nu tänkte jag ställa den frågan själv här i min blogg till er MÄN så ös på, helt anonymt dessutom ( om ni vill ) så hur tänker ni om sex ? spelar åldern någon roll ? må...

Ovido - Quiz & Flashcards