Alla inlägg under maj 2010

Av miss Sexy - 18 maj 2010 23:00

Superwoman..

Vi kvinnor förväntas ha:
Rådjursögon, Smultronläppar,Äppelkinder,Persikohy, Getingmidja, Pianofingrar, Ben som ett föl, Hållning som ett fullblod.
Dessutom ska man dofta som en sommaräng.
Äta som en mus. Va trogen som en hund.
Vara glad som en lärka. Snabb som en vessla.
Spännande som en tiger och kåt som en kanin.
ÄR DET SÅ  KONSTIGT  OM MAN É TRÖTT !!!!!

Av miss Sexy - 13 maj 2010 22:23

Nu är jag hemma igen efter några dagar over there.Nog hade mr Bond saknat mig alltid för OJ för va han och hans stånd va redo för mig ,, igen och igen och igen Tom

  Gud så det har   och hans grannat fick veta att  jag va där fniss.

Njuta ska man inte göra tyst för sig själv inte tycker jag   


Igår tog vi ett bad tillsamman och ni kan ju tänka er hur det slutade   Yeah yeah That's right .. i sängen eller där hamnade vi efter en sväng på bordet.JÄDRAR så het och vild han blev och det är precis sådär HETT sex jag vill ha. Jag älskar det, lite hårda råa tag ( fast inte jämnt) och när man har låångt förspel.

Dock kan jag gilla snabbisar med ,speciellt sommartid ;)


Nu håller han dock på bli lite sjuker så syster måste ta han om honom lite   


Vi hörs

Puss på valfritt ställe

Av miss Sexy - 10 maj 2010 08:09

Ja i dag blir det verkligen åka av i ordets rätta bemärkelse. Först ska jag ta bilen och åka ca 60 mil, med några stopp för att träffa vänner och sen när jag framme väntar en pilsk Mr Bond på mig   så jag skulle tro att det inte blir så mycket sova för oss inatt- men WTF inte fasen klagar jag, och fittan vill nog ha nått annat där nu än mina fingrar och dildo.


Nu lär jag sätta fart här

Puss i ljumsken

Av miss Sexy - 9 maj 2010 13:21

Ny skylt vid riksgränsen: Välkommen till Sverige....

Dårhuset där man tillåter djursex, luciatåg med barn för
intagna pedofiler, anser att mördare inte är psykiskt sjuka, ökar
invandringen trots en ökad arbetslöshet, men fan ta dig om du laddar
ner en film eller kör 3km/h för fort !!!!

Tycker DU detta är vansinne
så kopiera  gärna detta och sätt in på din blogg/sida...

Av miss Sexy - 4 maj 2010 17:38


Extet's smstill mig :

-Du är så snygg / go och du ska passa dig du för en vacker dag kommer jag och ta dig

Mitt svar-Du. jag skiter i om det är vackert väder, haglar,snöar, regnar eller om det springer pingvinger på vägarna bara du TAR mig


Ha ha ha


Forts följer ;)



Av miss Sexy - 3 maj 2010 17:14

Lusten har inte riktigt infunnit sig så jag har inte haft så mkt att skriva om här

- Ja förutom på sista april då  jag hade det snygga extet hos mig   .

Det konstiga va att det helt plötsligt kändes som att man va den blyga lilla skolflickan som väntar på pussen *S* Å han verkade inget bättre han *s*

- Nån som svara varför det blir så ? Vi har ju trots allt vart ihop i 3 år och under våran första tid ( som dom flesta) pippat som kaniner *s*, iofs har det vart ett glapp på nått år sen vi hade kontakten. men jag trodde och va BEREDD på att han skulle sova över hos mig.

Men vad gööör karln ? Jo han hånglar upp mig och får mig våt som en jävla trasa, sen går han .. HEM :-s WTF !!


Iaf så berättade jag detta för Mr Bond så vart lite brydd, men man ska vara så ärlig man kan tycker jag.Nu är vi varken sambos eller förlovande så ingen fara på taket.

Han gav mig en order att smeka mig själv och testa en dildo i analen, som jag inte testat förr. Men lydig flicka som jag är så lydde jag :P och nu kan jag ju säga att Mr Bond har 2 hål att leka med. gud tänkt att ligga i en 69a med kuken i munnen, tungan på klittan och dildon där bak "ryys". sen skulle jag vilja ha 2 kukar i mig samtidigt- bara testa få se   

usch så kinky jag blitt på sista tiden   .

Skulle vilja ha en 3kant med..både jag å bond och en kille men oxå en tjej vid ett annat tillfälle

Nä bäst jag slutar innan musen vattnar till sig igen "blink"


Puss på valfritt ställe ;)

 

Av miss Sexy - 1 maj 2010 12:01

Hur tokigt är det inte när man börjar skratta, högt fört sig själv, för att man kom på ett roligt uttryckt på tåget, bussen ?eller nått helt galet KUL man sagt som blitt såå fel, Eller ett roligt sms: av en vän. Kul.


Appropå "kul", hur ofta har inte ni råkat skriva "kuk" i ett sms istället för "kul"?

Ni vet T9 funktionen i mobilen- där kan det ju verkligen bli helt galet ibland

  Igår fick jag ett sms av en vän Han frågade vad vi skulle hitta på den kvällen och jag svarade: "Jag vet inte, jag vet bara att jag vill ha kuk". Bra där fröken


Ha ha ha


Hoppas ni hade en trevlig valborg


 

Ovido - Quiz & Flashcards