Alla inlägg under augusti 2010

Av miss Sexy - 3 augusti 2010 11:10

Ja nu va det ett tag sen jag bloggade igen ( skäms på mig) och jag har väl lite att berätta hihi. Har träffat Mr Bond igen och vi har vart ihop i 2 veckor nu och vart på semester. bla till Öland, det va jättefint där och nu vet vi att Jooorå det GÅR att älska på ett B&B rum med hihi. Det va jättehärligt faktikst för vi bodde på övervången i ett gult hus och hade fönstret öppet och där ute på gården va det folk.

Inne på övervången låg vi, nakna tätt omslingarade runt varandra och hade en sköön stund. Läckert minsann.


Sen har vi bara åkt omkring och myst faktikt, stannade vid ett badställe kl 21 en kväll och badade och tog en snabbis i ett omklädningsrum   .Och vet ni va jag har PROVAT en brudklänning och den va såååå FIN på mig ( får man gå i kyrkan utan trosor ? ) Men ska vi verkligen gifta oss Mr Bond och jag ? Tycker jag inte känner mig färdig med singel livet ännu efter alla dessa år då jag bodde med en man.

Hm tål att funderas på.


och vet ni va .. Mitt ex ( Mr skitstövel ) sms mig i förrgår natt och bad om URSÄKT.. va i helvete lixom. komma med det NU !!

och vet ni va den dumme fan skriver :-o att han kände sig DUM för att vi hade sex.. jamen varför då sätta på mig undrar jag ?? herregud den mannen altså

jag förstår mig ite på honom, men jag förstår ju att han har stora problem med sig själv helt klart !!


Nu ska jag återgå till kramandet av Mr Bond ;)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards