Alla inlägg den 18 juli 2010

Av miss Sexy - 18 juli 2010 23:04

Haft väldigt dålig sms konversation idag med extet.. Börjar funder om han spelar ett spel med mig här. tex om man ger en komplimang till någon så vill man väl ha nån slags respons tillbaka ?

Jag bad om hans ärliga tyckande om inatt, men han va hal som en ål som vanligt  

sen säger jag att nu handlar det om mitt sårade ego här så kan du vara snäll och vara ärlig  varav han svarar

-behöver inte hålla på såhär, det va inge fel


men suuuuuuuuuuuuuuuck vad ska DET betyda lixom ???

 Har bjudit honom på middag på tisdag .. hoppas han nappar så ska jag ta ett snack med honom ;)


Nu är det godnatt

Av miss Sexy - 18 juli 2010 07:45

Klockan är nu kvart i 8 på söndagsmorgonen och vid 7 tiden i morse gick extet hem. Han sov ÖVER   och jaa det blev   2 gånger hehe.


Hade hoppats på en snabbis på morgonen med men Nä han gick väldigt fort   

Skulle iväg tidigt och fiska med polarna sa han.men jag sa ju att jag skulle ge mig tusan på få han nu äntligen så fick jag det. Skön va han med   och jag kom inte alls ihåg att den va så stor och härligt. MUMS, den vill jag ha igen.


Men det dröjjer kan skulle jag tro, ja om det inte blir nått nästa vecka då innan torsdag för då ska jag träffa Mr bond och ifs har vi aldrig tråkigt i sängen hehe.


Men nu får jag passa mig för Mr bond är kär säger han och vill att jag verkligen blir hans och blir jag det . Ja då kan jag inte hålla på såhär längre


Så vad göra ?? Hmm


Ovido - Quiz & Flashcards