Alla inlägg den 25 november 2008

Av miss Sexy - 25 november 2008 16:41

Åhh denna helgen som va , ÄNTLIGEN fick jag träffa Mr bond och  få lite KUK eller lite och lite he he det va rätt mycket det men välbehövt ;)

I fredags när vi träffades så kunde vi inte låta bli varann utan så fort vi fick chansen så dök vi under täcket.

Jag visste inte hur fort jag skulle få mina tassar på mr Bond's kuk, den där härliga hårda kuken som jag bara inte kan få nog av. det är så härligt att få hångla med honom också för han kysser så bra.

Och när han viskar dirty i mina öron samtidigt som han nafsar i dom ,ja då är det kört ha ha, så easy e jag ;)

Han gick mellan benen på mig också och slickade min fitta, men tyvärr va jag så våt & kåt så han fick inte slicka så länge innan jag kom i en sprudlande skön orgasm.Sen gav han mig ett skönt knull mmm va härlight det va.


Jag får fortsätta skrivare mera om detta lite senare för tyvärr måste jag rusa nu


Puss så länge

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards