Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Bögklubb

Av miss Sexy - 7 december 2009 10:13

OH MY GOD   :-o I helgen har jag vart på mitt första bögklubb besök *s* jag har nämligen en av mina bästa vänner som är bög och nu hade han bjudit flera utav hans vänner till fest hemma och sedan vi vidare till denna klubb då för slutet sällskap så man måste föranmäla sig. Det skulle vara en glöggfest och det började så iaf. Jag fick testa den nya apelsinglöggen från blossa och den va väl sådär måste jag säga, men sedan övergick jag till rödvinet, FÖR mycket rödvin med ska tilläggas. My god  ha ha ha.


Men jag har Pluggat så mycket på sistone och gjort ett prov med som gick åt helvete så jag kände att jag behövde detta fast inte ALLT det som hände i lördags.På bögklubbar så är det ordspråket * better safe than sorry* och det fick jag minsann bevis på för min handväska va ÖVERFULL med kondomer   

Och sen - ja *S* alla bögar vill ju ha en egen faghag  och brukar ju vara min kompis då men denna kvällen vart jag ALLA'S och så mycket har jag då inte dansat på evigheter och all denna uppmärksamheten. Am NOT complaning ;)

skillnaden va väl att inte hade nått intresse att se mig näck då. Men den uppmärksamheten kom senare på natten då jag bad om skjuts hem av en annan killpolare. Hade ingen tanke på sex faktikst för jag va så packad och trött, men pippa det blev det *S*  Undrar vad Mr Bond skulle tycka om det ( schhh ;) ) helt utan samvete är jag faktikst inte ska tilläggas.


Men bögar är trevliga faktikst och dom enda jag inte kan med är dom som är så att säga överbögiga så jag föredrar dom som är lite mera *normala* bögar *S* hoppas ni förstår hur jag menar ? Min kompis ser man inte så mkt på att han är Bög så


vet ni som vad som väntar nu för miss sexy ;)  ( Oh you nautghty )

Näe inget roligare än att pluggare vidare faktikst


Tack föressten för att ni besöker min blogg- glöm inte att lämna en komentar att du vart här ;) PUSS


  



 
 
Ingen bild

Peter

8 december 2009 00:18

Du är den bästa faghag man kan ha ;)
Puss love you

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av miss Sexy - 24 december 2010 13:15


                    MERRY CHISTMAS FROM SEXY SANTA !! Hoppas ni alla får en kåt och trevlig julafton & helg jag har Mr Bond hos mig och om dom kommande nätterna blir lika intressant så inatt- Ja då får jag en trevlig jul    ...

Av miss Sexy - 7 december 2010 09:24

Denna fjäril kommer att förgylla din dag ...!!!   Lilla vän, idag tänkte jag på dig ... och vill göra dig glad ... njut     Oavsett om din dag var bra eller dålig, hon kommer att muntra upp dig lite.   Ähhhhhhh, skit i fjärilen !! ...

Av miss Sexy - 26 november 2010 00:17

    Så många tycker det är okej med sex på första dejten   1. Gävleborg och Gotland 50 procent 2. Örebro 44 procent 3. Dalarna 35 procent 4. Östergötland 32 procent 5. Norrbotten 27 procent   vad tycker DU ?? Hoppar du i säng på ...

Av miss Sexy - 15 november 2010 12:41

Ni måste verkligen ursäka mig , men jag har huvudet fyll av så mycket annat ( jorå sex finns där med ;) ) att jag helt enkelt inte hinner med bloggen.Egentligen har jag såå mycket jag skulle vilja skriva och berätta.Men får ta det en annan gång   ...

Av miss Sexy - 21 oktober 2010 15:10

    Man kan läsa om hur män tänker i div tidningar med jämna mellanrum, men nu tänkte jag ställa den frågan själv här i min blogg till er MÄN så ös på, helt anonymt dessutom ( om ni vill ) så hur tänker ni om sex ? spelar åldern någon roll ? må...

Ovido - Quiz & Flashcards