Alla inlägg den 16 mars 2010

Av miss Sexy - 16 mars 2010 18:16

Jag har vart i florida med Mr bond och några till.Vi bodde i eget hus och vi va dom enda som hade dubbelsäng- Det tackar jag för   

Härligt väder som man blir sådär lagomt upphetsad av och det fick minsann Mr bond erfara flera gånger om hehe. Väggarna va lövtunna så det gällde att bita ihop   dörren gick inte att låsa och en dag så bara lag vi oss på golvet vid sängen på den mjuka heltäckningsmattan och där slickade han min nyrakade fitta, tills han vände på sig och det blev en 69a.. Inte alls dumt kan jag säga

Med hans mamma i rummet bredvid.. Ohh uhh nauthgty nauthgty   

stor dusch hade vi med som vi hade mkt skoj i hihi.

Fundera inte så mkt på att åka eller inte åka när det gäller Florida, utan bara ååk

Ni kommer INTE att ångra detta, det lovar jag !

Vilda delfiner, pelikaner osv finns där att beskåda


Puss på er


 

Ovido - Quiz & Flashcards