Alla inlägg den 17 mars 2010

Av miss Sexy - 17 mars 2010 21:03

Ja ikväll känner jag att det verkligen kommer att bli rena rama vårfloden mellan mina ben   för jag har suttit och suktat efter Mr Bond hela jäkla dagen

Vad han gör just nu ?? *blink* han är i duschen och fixar sig snygg, med hyvel å allt och när han kommer ut därifrån kommer jag att vara redo för honom- sanna mina ord he he !

It's gonna be a hoorny lovely  night people   

Cu later


 

Av miss Sexy - 17 mars 2010 10:44

Varje vår händer samma sak med mig.Jag blir så förbannat pilsk- som en hankatt, fast värre *skratt* jag får fan aldrig nog och Mr bond orkar inte med mig   Då kan jag blir lite trött och tankarna vandrar iväg åt fel håll. Vill inte han så finns det andra som vill- jo men det är ju så !

Det finns män som har vårkänslor året om *skratt* hankatter, den ena pilskare än den andre :P.Nu har vi ju nästan nyss kommit hem från Usa och är jetlagged och han vart tvungen att jobba lite extra sådå kan jag ju förstå att han inte är så pigg på knulla *s* Men det är JAG :P :P

Men ni känner mig   Jag kan roa mig själv jag och tur är väl det.


Men jag äälskar våren, då ljuset kommer tillbaka och man ser asfalt igen.Och doften av vår ute-Love it !

Får sån shoppinglust med, köpa nya fräscha sexiga kläder och ta fram mina korta kjolar som jag brukar ha till höga stövlar med hög klack på och grabbarna brukar uppskatta det dom med *L* jojo "nickar "


Hur är det med dig ? Blir du pilskare på våren ?

 

Ovido - Quiz & Flashcards